ADC Academy

Eventy a workshopy

  • ADC ACADEMY (každou středu v průběhu listopadu)
    • budova Visionary, Plynární 1617/10, 170 00 Praha 7, 7. patro

    ADC ACADEMY (každou středu v průběhu listopadu)

    Středa, 2.listopadu.2022, 08:30

    ADC ACADEMY

    Art Directors Club spouští vzdělávací program pro juniorní kreativce, který povedou osobnosti české reklamy, lidé s letitou praxí a zkušenostmi s prací pro lokální i globální značky. Obsahem budou základy řemesla reklamní kreativity jako insight hunting, idea making, copywriting, art direction a content creation. Workshopy vám poskytnou komplexní přehled a rozvoj v oblasti práce na různých pozicích v kreativním oddělením. Celý program ADC Academy, obsahující 5 workshopů, si zakoupíte za zvýhodněnou cenu 4 workshopů.

    Cena 5 workshopů: 3 520 Kč vč. DPH

    Komu je workshop určený:
    Kurz je vhodný pro začátečníky. Primárně pro ty, kteří chtějí pracovat v kreativním oddělení, hledají svoji roli a také pro kreativce juniory, kteří se chtějí dál rozvíjet. Workshop je sekundárně užitečný také pro markeťáky či accounty, kteří se zajímají o kreativní proces.


    2. 11. 2022 - INSIGHT HUNTING povede Roman Biath a Martin Svetlík
    Jak neříct nic nového (a proč je to dobře)
    Zavřete oči a vzpomeňte si na reklamu, u které se vám zvedly koutky dřív, než jste stihli zvednout ovladač a přepnout na jiný kanál. Máte? Pokud je to Alza, zkuste to ještě jednou. Máme na mysli reklamu, ve které se zhlédnete, reklamu, u které vám srdce trochu poskočí a vy si řeknete: „Přesně!”. Tato dobře mířená trefa do lidských zkušeností se nazývá insight a je to tajná magická ingredience (téměř) každé reklamy, kterou jste kdy měli rádi. Insight je stará známá pravda a uměním reklamy je podat ji tak, aby nás přece jen vždy něčím překvapila. Na našem workshopu se naučíte, jak tyto magické insighty rozeznat, objevovat a přeměnit je na komunikaci, která je originální a nečekaná, přestože neříká nic nového.

    9. 11. 2022 - IDEA MAKING
    povede Klára Palmer a Martin Charvát
    Zrození a práce s kreativní myšlenkou
    Myšlenky se nám v hlavě rodí odjakživa. Některé nás posouvají dál, jiné nám ukazují, kudy cesta nevede. V našem vývoji tak hrají velmi důležitou roli. A stejně důležitou roli hrají při vyvíjení reklamní kampaně. Bez jasně a dobře definované myšlenky se nic nepohne z místa. Nebo možná pohne, ale zase se to brzy vrátí na začátek, protože jak copywriterovi, tak art directorovi a dalším kreativcům bude chybět směr a vlastně i cíl. Na naší lekci se dozvíte o tom, jak z insightu vytvořit kreativní myšlenku a jak s ní pracovat dál. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak vypadá reklama s myšlenkou i bez a jak velký je mezi nimi rozdíl. A v neposlední řadě si vyzkoušíte, jak takové myšlenky lze rozpoznat a vytvářet.

    16. 11. 2022 - COPYWRTING povede Tomáš Novotný, Klára Javůrková a Markéta Kolodžejová
    Beru tě za slovo/Jak na copywriting
    Tomáš vás nejprve inspiruje domácími a světovými kampaněmi založenými na silné myšlence a prvotřídní textařině. Ukáže vám na nich nejen konkrétní přístupy, tipy a triky, jak napsat skvělý headline, ale hlavně uvidíte, jak může vypadat dobrý ideamaking z pohledu copywritera. V druhé praktičtější části vám pak Klára s Markétou nastíní, jak se vyhnout reklamnímu klišé a neopakovat stokrát viděné. Na vlastní sešitky si vyzkoušíte, jak pracovat s jazykem, aby to nebyla jen slova, ale silná message, která se zahryzne do hlav.

    23. 11. 2022 - ART DIRECTION povede Roman Číhalík a Richard Axell
    Ukažte co chcete říct
    Vizuální komunikace je extrémně důležitá disciplína napříč všemi obory kde jsou lidé konečnými konzumenty informací. V této lekci se podíváme na základy práce s barvami, textem, kompozicí i tím jak spolu dokáží vizuální zpracování a copywriting vytvořit poutavý narativ. Současně se naučíme sadu užitečných kreativních technik, které nám v budoucnu poslouží jako výchozí body při hledání vizuálního ztvárnění jakékoliv komunikace. V praktické části se pak vrhneme na konkrétní zadání, které společně pomocí nově nabitých triků vypracujeme.

    30. 11. 2022 - CONTENT CREATION povede Jan Suda a Rado Jankovič

    Obsah je král. Ale co dál? 

    Všichni jsou zbláznění do obsahu. Jaký obsah je hodnotný a jaký obsah je zbytečné mrhání energie i finančních prostředků? Kdy je méně více a kdy je více opravdu více? Během našeho dopoledne se podíváme na to, jaké typy obsahu jsou vhodné pro jednotlivé cíle komunikace značky a jaké funkční prvky by měl obsah splňovat, aby „fungoval“. Necháme se inspirovat a podíváme se na to, jak postupovat při jeho tvorbě.


    Praktické informace:


    - Deadline pro podání přihlášky je 24. 10. 2022, neváhej a přihlas se, kapacita třídy je omezená.
    - Art Directors Club vám udělí certifikát o absolvování kurzu.
    - Délka jednoho workshopu je cca 2 hodiny (včetně pauzy po první půlce workshopu).
    - Součástí workshopů je zadání úkolu a diskuze.
    - Kurz proběhne v českém jazyce.
    - Prezentační místnost sousedí s kavárnou, kde je možné zakoupit občerstvení a skvělé kafe.

    - V případě dalších dotazů je možné napsat na e-mail: jana.pokorna@adc-czech.cz
    - Vstupenky na workshop se prodávají prostřednictvím GoOut a pro nákup platí jejich Obchodní podmínky.




  • INSIGHT HUNTING
    • budova Visionary, Plynární 1617/10, 170 00 Praha 7, 7. patro

    INSIGHT HUNTING

    Středa, 2.listopadu.2022, 08:30

    Jak neříct nic nového (a proč je to dobře)

    Zavřete oči a vzpomeňte si na reklamu, u které se vám zvedly koutky dřív, než jste stihli zvednout ovladač a přepnout na jiný kanál. Máte? Pokud je to Alza, zkuste to ještě jednou. Máme na mysli reklamu, ve které se zhlédnete, reklamu, u které vám srdce trochu poskočí a vy si řeknete: „Přesně!“. Tato dobře mířená trefa do lidských zkušeností se nazývá insight a je to tajná magická ingredience (téměř) každé reklamy, kterou jste kdy měli rádi. Insight je stará známá pravda a uměním reklamy je podat ji tak, aby nás přece jen vždy něčím překvapila. Na našem workshopu se naučíte, jak tyto magické insighty rozeznat, objevovat a přeměnit je na komunikaci, která je originální a nečekaná, přestože neříká nic nového.

    Komu je workshop určený: Kurz je vhodný pro začátečníky. Primárně pro ty, kteří chtějí pracovat v kreativním oddělení, hledají svoji roli a také pro kreativce juniory, kteří se chtějí dál rozvíjet. Workshop je sekundárně užitečný také pro markeťáky či accounty, kteří se zajímají o strategii a kreativní proces.

    Cena workshopu: 880 Kč vč. DPH

    Workshopem vás provedou významná jména českého reklamního světa, lidé s letitou praxí a zkušenostmi s prací pro lokální i globální značky, Roman Biath a Martin Svetlík.

    Roman pracuje v komunikaci víc než 12 let. Jako první Slovák vyhrál dvakrát zlato v soutěži Young Lions ČR a tak v 2013 a 2017 reprezentoval Česko na světovém finále reklamní soutěže Cannes Lions v kategorii do 30 let. V posledním období se zaměřuje na strategické řízení značek a také spojování strategie a kreativity. Aktuálně působí jako Creative and Strategy Lead v agentuře Zaraguza a pracuje pro klienty ČSOB nebo Škoda Auto. V minulosti pracoval také pro značky Rexona, Axe, Míša nebo Český Rozhlas. Je držitelem několika cen za kreativitu a efektivitu pro řadu značek na českém a slovenském trhu. Mezi jeho oblíbené práce, jichž je autorem, patří: ČSOB - Koncept Chameleon, Rexona - Město je tvoje fitko a Magna - (Ne)zanedbatelná částka

    Před 15 lety začínal Martin jako copywriter v Y&R, většinu kariéry ale strávil v digitálních agenturách, kde se postupně přesunul od kreativy ke strategii. Aktuálně působí v McCann Prague jako Creative Strategy Lead. Za svoji kariéru nasbíral přes 50 lokálních i zahraničních cen, včetně Grand Prix na ADC Czech Creative Awards 2020. O jeho práci psala média po celém světě – od New York Post přes The Guardian až po India Today. Martin je nejvíce hrdý na své počiny pro: Spider - The Mowna Lisa, Ria - Sliby mojí vagíně a ŠKODA - Catching Breath

    Pro komplexní přehled a rozvoj v oblasti práce na různých pozicích v kreativním oddělením doporučujeme přihlásit se na celou ADC Academy, která zahrnuje 5 workshopů (insight hunting, idea making, copywriting, art direction a content creation). Celý kurz je možné zakoupit za cenu 4 workshopů zde. Deadline přihlášky na celý kurz ADC Academy je 24. 10. 2022.

    Praktické informace:

    • Deadline pro podání přihlášky na kurz Insight hunting je 26. 10. 2022, neváhej a přihlas se, kapacita třídy je omezená.

    • Art Directors Club vám udělí certifikát o absolvování kurzu.

    • Délka workshopu je cca 2 hodiny (včetně pauzy po první půlce workshopu).

    • Součástí workshopu je zadání úkolu a diskuze.

    • Kurz proběhne v českém (a slovenském) jazyce.

    • Prezentační místnost sousedí s kavárnou, kde je možné zakoupit občerstvení a skvělé kafe.

    • V případě dalších dotazů je možné napsat na e-mail: jana.pokorna@adc-czech.cz

    • Vstupenky na workshop se prodávají prostřednictvím GoOut a pro nákup platí jejich Obchodní podmínky.






  • IDEA MAKING
    • budova Visionary, Plynární 1617/10, 170 00 Praha 7, 7. patro

    IDEA MAKING

    Středa, 9.listopadu.2022, 08:30

    Zrození a práce s kreativní myšlenkou

    Myšlenky se nám v hlavě rodí odjakživa. Některé nás posouvají dál, jiné nám ukazují, kudy cesta nevede. V našem vývoji tak hrají velmi důležitou roli. A stejně důležitou roli hrají při vyvíjení reklamní kampaně. Bez jasně a dobře definované myšlenky se nic nepohne z místa. Nebo možná pohne, ale zase se to brzy vrátí na začátek, protože jak copywriterovi, tak art directorovi a dalším kreativcům bude chybět směr a vlastně i cíl. Na naší lekci se dozvíte o tom, jak z insightu vytvořit kreativní myšlenku a jak s ní pracovat dál. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak vypadá reklama s myšlenkou i bez a jak velký je mezi nimi rozdíl. A v neposlední řadě si vyzkoušíte, jak takové myšlenky lze rozpoznat a vytvářet.

    Komu je workshop určený: Kurz je vhodný pro začátečníky. Primárně pro ty, kteří chtějí pracovat v kreativním oddělení, hledají svoji roli a také pro kreativce juniory, kteří se chtějí dál rozvíjet. Workshop je sekundárně užitečný také pro markeťáky či accounty, kteří se zajímají o strategii a kreativní proces.

    Cena workshopu: 880 Kč vč. DPH

    Workshopem vás provedou významná jména českého reklamního světa, lidé s letitou praxí a zkušenostmi s prací pro lokální i globální značky, Klára Palmer a Martin Charvát.

    Klára začala svou kariéru v roce 2005 v DDB Prague. Po několika letech práce ve velkých agenturách (Proximity Prague, Nydrle a Y&R Prague), kde pracovala pro lokální i mezinárodní značky jako McDonald’s, Volkswagen, O2 a Shell, nyní působí v McCann Prague na pozici Executive Creative Director. Současně je členkou výboru Art Directors Club. Její práce byli oceněny mezi nejlepšími v soutěžích jako Cannes Lions, LIA, One Show, Golden Drum a dalších. Mezi její oblíbené práce, jichž je autorkou, patří Náš Grunt, ČKP - Neznalost pravidel vás může stát život, PHD Bikes a.s. - Harley Davidson a Gambrinus - Už si to nemusíte jen představovat.

    Martinovy počiny v reklamním byznyse jsou rozsáhlé. Svoji profesní aktivitu zahájil jako Copywriter v roce 1994 v Leo Burnett, dnes působí jako Idea Maker v reklamní agentuře Haze. Je zakládajícím členem Creative Copywriters Club a roky aktivně působí v Art Directors Club. Vzděláváním mladé generace se věnuje na VŠKK. V průběhu své činnosti získal nespočet prestižních lokálních i mezinárodních ocenění.

    Pro komplexní přehled a rozvoj v oblasti práce na různých pozicích v kreativním oddělením doporučujeme přihlásit se na celou ADC Academy, která zahrnuje 5 workshopů (insight hunting, idea making, copywriting, art direction a content creation)Celý kurz je možné zakoupit za cenu 4 workshopů zde. Deadline přihlášky na celý kurz ADC Academy je 24. 10. 2022.

    Praktické informace:

    • Deadline pro podání přihlášky na kurz Idea Making je 2. 11. 2022, neváhej a přihlas se, kapacita třídy je omezena.

    • Art Directors Club vám udělí certifikát o absolvování kurzu.

    • Délka workshopu je cca 2 hodiny (včetně pauzy po první půlce workshopu).

    • Součástí workshopu je zadání úkolu a diskuze.

    • Kurz proběhne v českém jazyce.

    • Prezentační místnost sousedí s kavárnou, kde je možné zakoupit občerstvení a skvělé kafe.

    • V případě dalších dotazů je možné napsat na e-mail: jana.pokorna@adc-czech.cz

    • Vstupenky na workshop se prodávají prostřednictvím GoOut a pro nákup platí jejich Obchodní podmínky.



  • COPYWRITING
    • budova Visionary, Plynární 1617/10, 170 00 Praha 7, 7. patro

    COPYWRITING

    Středa, 16.listopadu.2022, 08:30

    Beru tě za slovo

    Jak na copywriting

    Tomáš vás nejprve inspiruje domácími a světovými kampaněmi založenými na silné myšlence a prvotřídní textařině. Ukáže vám na nich nejen konkrétní přístupy, tipy a triky, jak napsat skvělý headline, ale hlavně uvidíte, jak může vypadat dobrý ideamaking z pohledu copywritera. V druhé praktičtější části vám pak Klára s Markétou nastíní, jak se vyhnout reklamnímu klišé a neopakovat stokrát viděné. Na vlastní sešitky si vyzkoušíte, jak pracovat s jazykem, aby to nebyla jen slova, ale silná message, která se zahryzne do hlav.  

    Komu je workshop určený: Kurz je vhodný pro začátečníky. Primárně pro ty, kteří chtějí pracovat v kreativním oddělení, hledají svoji roli a také pro kreativce juniory, kteří se chtějí dál rozvíjet. Workshop je sekundárně užitečný také pro markeťáky či accounty, kteří se zajímají o kreativní proces a práci s textem.

    Cena workshopu: 880 Kč vč. DPH

    Workshopem vás provedou významná jména českého reklamního světa, lidé s praxí a zkušenostmi s prací pro lokální i globální značky, Klára Javůrková, Markéta Kolodžejová a Tomáš Novotný. 

    Tomáš začínal jako copywriter v roce 2006 a ve velkých reklamních agenturách působí od roku 2008. Prošel agenturami Mark BBDO a DDB a dnes je na pozici Executive Creative Director ve VMLY&R, kde odpovídá hlavně za kreativu České spořitelny. V minulosti pracoval na značkách McDonald’s, Heineken, Nike, Mercedes-Benz, Pepsi, Volkswagen, ČSOB, Generali, Billa a mnoho dalších. Na kontě má celou řadu ocenění z lokálních i mezinárodních festivalů. Jeho práce byly uveřejněny v prestižním zahraničním magazínu Lürzer’s Archive nebo si vysloužily Creative Excellence Award za celosvětově nejlepší kampaň roku značky McDonald’s. Tomáš je třeba hrdý na své počiny pro Českou spořitelnu, Nike a McDonald's.

    Markéta se do reklamního světa dostala skrze divadlo, hudební tvorbu a slam poetry. Když zjistila, že slovo je to, čím se chce živit, nastoupila jako textař do agentury Comtech. Ještě jako junior, pod hlavičkou Saatchi&Saatchi, vyhrála zlato v kategorii Print v soutěži mladých kreativců Young Lions. Na svět přivedla kampaně oceněné jak Effie, tak i ADC Czech Creative Awards. V současné době pracuje v agentuře Proboston jako Copywriter a Idea Maker. Mezi její oblíbené práce, kterých je autorkou, patří Heureka.cz: Upřímné recenze a mypracujeme.cz: Vybílíme byt i tobě!

    Klára svoji kariéru začala v Comtech Can a momentálně působí jako Copywriter a Idea Maker ve WMC Grey. Za svoji práci získala i několik velmi prestižních ocenění z lokálních i mezinárodních soutěží. Spolu s Markétou vede kreativní workshop Brandminton určený klientům. Mezi její top práce patří Braník, PRE a Člověk v tísní.

    Pro komplexní přehled a rozvoj v oblasti práce na různých pozicích v kreativním oddělením doporučujeme přihlásit se na celou ADC Academy, která zahrnuje 5 workshopů (insight hunting, idea making, copywriting, art direction a content creation)Celý kurz je možné zakoupit za cenu 4 workshopů zde. Deadline přihlášky na celý kurz ADC Academy je 24. 10. 2022.

    Praktické informace:

    • Deadline pro podání přihlášky na kurz Copywriting je 9. 11. 2022, neváhej a přihlas se, kapacita třídy je omezena.

    • Art Directors Club vám udělí certifikát o absolvování kurzu.

    • Délka workshopu je cca 2 hodiny (včetně pauzy po první půlce workshopu).

    • Součástí workshopu je zadání úkolu a diskuze.

    • Kurz proběhne v českém jazyce.

    • Prezentační místnost sousedí s kavárnou, kde je možné zakoupit občerstvení a skvělé kafe.

    • V případě dalších dotazů je možné napsat na e-mail: jana.pokorna@adc-czech.cz

    • Vstupenky na workshop se prodávají prostřednictvím GoOut a pro nákup platí jejich Obchodní podmínky.



  • ART DIRECTION
    • budova Visionary, Plynární 1617/10, 170 00 Praha 7, 7. patro

    ART DIRECTION

    Středa, 23.listopadu.2022, 08:30

    Ukažte co chcete říct

    Lidé jsou vysoce vizuální tvorové. Na vizuální vjemy se do značné míry spoléháme při základním adaptivním chování, jako je hledání potravy, partnerů a úkrytu, i při složitějším chování, jako je rodičovská péče nebo vytváření sociální hierarchie. Celá polovina lidského mozku se přímo či nepřímo věnuje zpracování vizuálních informací a studie ukazují, že si pamatujeme 80 % toho co vidíme, 20 % toho co čteme, a 10 % toho co slyšíme. To dělá z vizuální komunikace extrémně důležitou disciplínu napříč všemi obory kde jsou lidé konečnými konzumenty informací. V této lekci se podíváme na základy práce s barvami, textem, kompozicí i tím jak spolu dokáží vizuální zpracování a copywriting vytvořit poutavý narativ. Současně se naučíme sadu užitečných kreativních technik, které nám v budoucnu poslouží jako výchozí body při hledání vizuálního ztvárnění jakékoliv komunikace. V praktické části se pak vrhneme na konkrétní zadání, které společně pomocí nově nabitých triků vypracujeme.

    Komu je workshop určený: Kurz je vhodný pro začátečníky. Primárně pro ty, kteří chtějí pracovat v kreativním oddělení, hledají svoji roli a také pro kreativce juniory, kteří se chtějí dál rozvíjet. Workshop je sekundárně užitečný také pro markeťáky či accounty, kteří se zajímají o kreativní proces.

    Cena workshopu: 880 Kč vč. DPH

    Workshopem vás provedou významná jména českého reklamního světa, lidé s letitou praxí a zkušenostmi s prací pro lokální i globální značky, Roman Číhalík a Richard Axell.

    Roman začínal kariéru v Leo Burnett v době největšího rozkvětu agentury. V oboru pracuje téměř 20 let, prošel různými velkými agenturami a nyní působí v Symbiu jako Creative Director. Během své kariéry získal řadu lokálních i zahraničních cen. Jeho práce jsou publikované v Lurzer’s Archive nebo Shots.net. Spoluzaložil spolek NELEŽ, který se zabývá bojem proti dezinformacím v online prostoru. Roman vystudoval učitelství, ke kterému se rád vrací jako přednášející na různých vysokých školách a kurzech. 

    Richard v současnosti zastává role Deputy Creative Director a Head of Art v Pražské pobočce Triad Advertising. Od roku 2006 působil v kreativních odděleních téměř všech významných síťových agentur jako Art Director a jeho práce byly oceněny celou řadou lokálních i mezinárodních ocenění z nichž si nejvíce váží Grand Prix Effie a zlata na Cannes Lions. Z posledních let je Richard nejvíce hrdý, že mohl kreativně vést rozsáhlou kampaň pro Český statistický úřad na Sčítání lidu 2021, nebo pro WPP projekt nové vizuální identity a redesignu budovy WPP Bubenská 1 a na poslední kampaň pro ADC Czech Creative Awards 2021, kde si mohl po dlouhé době připomenout klasickou arťáckou práci.

    Pro komplexní přehled a rozvoj v oblasti práce na různých pozicích v kreativním oddělením doporučujeme přihlásit se na celou ADC Academy, která zahrnuje 5 workshopů (insight hunting, idea making, copywriting, art direction a content creation). Celý kurz je možné zakoupit za cenu 4 workshopů zde. Deadline přihlášky na celý kurz ADC Academy je 24. 10. 2022.

    Praktické informace:

    • Deadline pro podání přihlášky na kurz Art Direction je 16. 11. 2022, neváhej a přihlas se, kapacita třídy je omezena.

    • Art Directors Club vám udělí certifikát o absolvování kurzu.

    • Délka workshopu je cca 2 hodiny (včetně pauzy po první půlce workshopu).

    • Součástí workshopu je zadání úkolu a diskuze.

    • Kurz proběhne v českém jazyce.

    • Prezentační místnost sousedí s kavárnou, kde je možné zakoupit občerstvení a skvělé kafe.

    • V případě dalších dotazů je možné napsat na e-mail: jana.pokorna@adc-czech.cz

    • Vstupenky na workshop se prodávají prostřednictvím GoOut a pro nákup platí jejich Obchodní podmínky.



  • CONTENT CREATION
    • budova Visionary, Plynární 1617/10, 170 00 Praha 7, 7. patro

    CONTENT CREATION

    Středa, 30.listopadu.2022, 08:30

    Obsah je král. Ale co dál?

    Všichni jsou zbláznění do obsahu. Jaký obsah je hodnotný a jaký obsah je zbytečné mrhání energie i finančních prostředků? Kdy je méně více a kdy je více opravdu více? Během našeho dopoledne se podíváme na to, jaké typy obsahu jsou vhodné pro jednotlivé cíle komunikace značky a jaké funkční prvky by měl obsah splňovat, aby „fungoval“. Necháme se inspirovat a podíváme se na to, jak postupovat při jeho tvorbě.

    Komu je workshop určený: Kurz je vhodný pro začátečníky. Primárně pro ty, kteří chtějí pracovat v kreativním oddělení, hledají svoji roli a také pro kreativce juniory, kteří se chtějí dál rozvíjet. Workshop je sekundárně užitečný také pro markeťáky či accounty, kteří se zajímají o obsah a kreativní proces.

    Cena workshopu: 880 Kč vč. DPH

    Workshopem vás provedou významná jména českého reklamního světa, lidé s letitou praxí a zkušenostmi s prací pro lokální i globální značky, Jan Suda a Rado Jankovič.

    Honza aktuálně působí v McCann Prague jako stratég. Před tím vyrůstal v mediálkách a je specialistou na inkubaci nových forem komunikace, zejména v digitálu. Sice pracoval na stovkách projektů, ale protože už je staršího data výroby, jen málo z toho si opravdu pamatuje. Mezi práce, na kterých se v poslední době podílel a zároveň je dokázal vylovit z krátkodobé paměti, patří například: Projekt 13 minut, oceněný v nedávné době zlatým lvem z Cannes. Mnohaletá řada komunikace na mladé od Vodafone, zvaná Youth. Projekt Art of MakeUp, který mohl být tak báječným zdrojem obsahu pro všechny dívky, ženy a některé muže se zájmem o dekorativní kosmetiku, kdyby ho klient po roce nezabil :-)

    Rado v současnosti zastává pozici Executive Creative Director v agentuře Momentum Czech Republic. Rado je nejvíce hrdý na své počiny pro Gambrinus, který už opravdu potřeboval nakopnout. Hrdým ho dělá i dlouhodobá spolupráce s českým hrdým originálem Pilsner Urquell nebo s nábytkovým lovebrandem IKEA.

    Pro komplexní přehled a rozvoj v oblasti práce na různých pozicích v kreativním oddělením doporučujeme přihlásit se na celou ADC Academy, která zahrnuje 5 workshopů (insight hunting, idea making, copywriting, art direction a content creation). Celý kurz je možné zakoupit za cenu 4 workshopů zde. Deadline přihlášky na celý kurz ADC Academy je 24. 10. 2022.

    Praktické informace:

    • Deadline pro podání přihlášky na kurz Content Creation je 16. 11. 2022, neváhej a přihlas se, kapacita třídy je omezena.

    • Art Directors Club vám udělí certifikát o absolvování kurzu.

    • Délka workshopu je cca 2 hodiny (včetně pauzy po první půlce workshopu).

    • Součástí workshopu je zadání úkolu a diskuze.

    • Kurz proběhne v českém jazyce.

    • Prezentační místnost sousedí s kavárnou, kde je možné zakoupit občerstvení a skvělé kafe.

    • V případě dalších dotazů je možné napsat na e-mail: jana.pokorna@adc-czech.cz

    • Vstupenky na workshop se prodávají prostřednictvím GoOut a pro nákup platí jejich Obchodní podmínky.